A tak je nezbytné reklamu využívat. A je logické, že musí jít o reklamu, která funguje. Protože vyvěsíte-li si někam nějaké reklamní sdělení, o které nikdo z veřejnosti ani pohledem nezavadí nebo které ani samo o sobě zájem nevzbudí, je to marná snaha a obvykle i zbytečný výdaj.
Ideálním řešením, pokud je řeč o reklamě, je Google PPC reklama, tedy reklama, u níž ten propagovaný platí jenom za skutečný efekt, jenž mu tato nabídne. Tady se dá lehce spočítat, kolik lidí tato reklama dostatečně zaujala, kolik lidí na ni zareagovalo, a je tedy zřejmé i to, co pro toho, kdo se ji rozhodl využít, udělala.
Neplatí se tu za mlhavou naději na úspěch, ale jen za prokazatelný výsledek.
Ovšem je pochopitelné, že si laik takovou reklamu nedokáže provozovat sám. A proto je třeba vědět, jak na PPC reklamu, jak si tuto za co nejvýhodnějších podmínek zajistit, aby podnikateli nebo komukoliv jinému splnila jeho očekávání.
Každopádně je ale žádoucí se o takovouto propagaci zajímat. Protože bez efektivní reklamy se už dnes někdo jenom těžko prosadí, prosadí-li se vůbec. A bylo by smutné, pokud by někdo krachoval jenom proto, že veřejnost nepřesvědčil o svých přednostech, respektive proto, že ho na internetu vůbec nikdo z potenciálních zákazníků nenašel.